A darabok tervezésekor a tökéletes komfortérzet és a kifinomult design harmóniáját tartjuk szem előtt, kiemelt figyelmet fordítva viselhető darabok életre hívására vallja Vereb - Horvàth Eszter a Muse de la Mer márka megàlmodòja. A fürdőruhákat a játékosság, a bujaság és a kortalan elegancia harmóniája jellemzi – a vonalvezetésbe masnik és fodrok simulnak bele, melyeket gondos odafigyeléssel készítünk el hazai műhelyünkben kiváló minőségű olasz anyagokból. A felsők szabásmintája a puha óriás masniknak és lágy fodroknak köszönhetően teljesen egyedi.
A márka megálmodásakor egyértelmű volt számomra, hogy francia nevet szeretnék adni a brandnek. Olyat, amiben megjelenik a tenger, illetve az az inspiráló nő, akinek a fürdőruháimat tervezem. Így állt össze a Muse de la Mer (ejtsd: műz de la mer) ami magyarul annyit tesz, a tenger múzsája. Az inspiráció onnan jött, hogy korábban Franciaországban éltem (Cannes-ban szakmai gyakorlaton voltam, Lille-ben pedig egyetemre jártam) ahol óriási hatással volt rám a francia nők kifinomult stílusa.
A Muse de la Mer ötlete 2018-ban született meg, az előkészítése egy évig tartott: az első darabok megtervezésétől és tesztelésétől kezdve a csomagolás megálmodásáig minden ezidő alatt zajlott. Végül 2019 áprilisában indult el a márka. Van egy csodálatos varrónőm, aki elkészíti a darabokat, a vállalkozás összes többi területét teljesen egyedül menedzselem a darabok megtervezésétől az anyagom kiválasztásán át a csomagok feladásáig - sokszor igazi kihívást jelent mindenre odafigyelni, de nagyon élvezem a folyamatot. Sokan azt gondolják, hogy egy nagy cégről van szó, de valójában még kicsi - bízom benne, hogy hamarosan bővülni fog! Szerencsére az eredmények azt mutatják, hogy van lehetőség a folyamatos növekedésre.
Eredetileg marketing szakközgazdász vagyok, és a mai napig dolgozom is a szakmámban vállalkozóként a Muse de la Mer mellett. A szállodaiparban kezdtem dolgozni PR& marketing területen ahol az adott márka menedzseléséért, kommunikációjáért feleltem. Igazi szerelem volt ez a terület, közel 7 évig dolgoztam különböző szállodák marketingeseként, de mindig is vállalkozó szerettem volna lenni, magam alkotni valamit, ami másoknak örömet okoz.
Gyerekkorom óta rajzolok, így motoszkált bennem a gondolat, hogy egy nap saját márkát szeretnék indítani, és mivel a fürdőruhák szerelmese vagyok, nem volt kérdés számomra, hogy vízparti megjelenést fogok tervezni. Így jutottam el a Muse de la Mer-ig. A márka 2022 áprilisában lesz 3 éves, az egyik legnagyobb mérföldkő számomra British Vogue megkeresése volt - tavaly 3 hónapon keresztül megjelent 1-1 fürdőruhám a Designer Profile rovatban. Óriási meglepetés volt!
Klasszikusak, mégis igazodnak az aktuális trendekhez, a darabok nőiesek, játékosak és letisztultak. Nincs sok modell, időről időre egy-egy új fazonnal egészül ki a sortiment - évente 2 új kollekció érkezik.
A Muse de la Mer formavilága ritkán változik, a közönség-kedvenc fazonok évről évre visszatérnek, más-más színekben, esetleg mintákkal.
Alapvetően azok a lányok és nők az elsődleges célcsoportom, akik a vízparti megjelenésüket épp annyira megtervezik és komolyan veszik, mint a városi kinézetüket. A vásárlóim között 20 és 45 év közötti hölgyek vannak, és nagyon büszke vagyok rá, hogy a legtöbben már visszatérő vásárlók.
Azok a nőknek ajànlom, akiknek fontosak a nőies részletek és a magas minőség, illetve nem csupán praktikusági szempontokat mérlegelve választanak fürdőruhát.
Elérhetőségek:
https://www.musedelamer.com/hu
https://www.facebook.com/musedelamerofficial
https://www.instagram.com/musedelamer/?hl=hu